.::HarryWorld::.

Εδώ ο Ήλιος της Φαντασίας δεν δύει ποτέ...

Μην το μετακινείτε γιατί δεν φαίνεται η πρώτη είδηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ενδιαφέρεστε να γίνετε δημοσιογράφοι?
Αν υπάρχουν θέματα και απουσιάζουμε, στείλτε μήνυμα στο Φατσοβιβλίο

+27
Mirabelle Salvatore
The Sorting Hat
Leonie Vernier
Cassiopeia Black
hremeis
Vesper
Aurora Sinistra
Nethiel
Imperio
SiMoS
Maria Lovegood
Amycus
FLEUR258
lefter4
elliza
Hecate
Tom Marvolo Riddle
Laura Mandley
SilverMoon21
Merlin Longstaff
hedwig21
Necro-Chriss
FoNikos21
Nathaniel
Novaenir
Cassandra Black
Narcissa
31 απαντήσεις

    Μαθήματα και Καθηγητές

    Evie Frye
    Evie Frye
    Administrator
    Head of D.M.L.E.
    Administrator Head of D.M.L.E.


    Αριθμός μηνυμάτων : 5570
    Ηλικία : 25
    Location : Grand Budapest Hotel
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2015

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Mathematics is not about numbers, equations, computations, or algorithms; it is about understanding.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Evie Frye Σαβ Φεβ 18, 2017 5:11 pm

    Isabelle Lightwood έγραψε:
    Evie Frye έγραψε:Για να καταλαβετε,το άλλο τμήμα που δεν ήταν ικανοποιημένο με την δικιά τους καθηγήτρια,έρχονταν σε εμάς να παρακολουθήσουν και γέμιζε το αμφιθέατρο.Ευτυχώς στην εξεταστική έπεσαν διαφορετικά θέματα και δικαιωθήκαμε evil .
    Δικαιωθήκατε επειδή έτυχε να έχετε καλό καθηγητη; Razz

    Αυτοί είχαν τον ίδιο καθηγητή στη γεωμετρία αλλά όχι,εμείς καθησαμε και παρακολουθουσαμε τη Ζαφειριδου. snob



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Wixyzk10

    Stuff and Thangs:
    Aurora Sinistra
    Aurora Sinistra
    Μαγικός Ζωολόγος
    Μαγικός Ζωολόγος


    Αριθμός μηνυμάτων : 8719
    Ηλικία : 224
    Location : neverland
    Ημερομηνία εγγραφής : 29/02/2012

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Ραβενκλόου Ραβενκλόου
    Blood Status: Pureblood
    Today's thought:

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Aurora Sinistra Σαβ Μαρ 04, 2017 12:21 pm

    Νέο λοιπόν εξάμηνο,νέα μαθήματα awesome Απο όσα παρακολούθησα, και όσα δεν παρακολούθησα αλλά τα ξέρω ένιγουει έχω να δηλώσω τα εξής :

    Γοτθική και Ρομανική Τέχνη, Γκότση
    Πολύ ωραίο φαίνεται ,έχω ακούσει καλά λόγια για την καθηγήτρια, νομίζω καλά θα πάει αν και είναι λίγο απαιτητικό (βέβαια σε σύγκριση με άλλα ούτε καν)

    Λογοτεχνία, Χανή
    Μια θεοπάλαβη που την είχα και σε άλλο εξάμηνο το ίδιο μάθημα, το ξαναπαρακολουθώ γιατί το χρωστάω. Απο ότι έμαθα επειδή δεν πήγα στο πρώτο μάθημα μιας και ήταν εισαγωγή και τα χω ξανακούσει, είπε τον Twain δευτεράντζα, γενικά πολλά λέει δεν τα σημειώνουμε πάντα αλλά η κατάστασή της νομίζω χειροτερεύει χρόνο με τον χρόνο. Πάντως αν δεν την πας κόντρα και λες αυτά που θέλει περνάς με βαθμό. Δευτεράντζα ο Τουέιν, ναι ένας τριτοδεύτερος ήταν αν της λες έχεις ελπίδες.(αλλά παίζεται γιατί είναι αψυχολόγητη. Ελπίζω να το κάνει προφορικό να την έχω μπροστά μου να την ψυχολογώ καλύτερα αλλιώς δυσκολεύομαι)

    Η αρχαία Ελληνι΄κή Πόλις, Βαλαβάνης Σφυρόερα.
    Αυτό είναι σεμινάριο και κάπου εδώ μπαίνουμε στα παρατράγουδα. Φέτος για τα σεμιναριακά μαθήματα ,που πρέπει να πάρουμε υποχρεωτικά δύο αλλά μπορούμε και παραπάνω αν θέλουμε, γίνεται σφαγή επειδή το καθένα δέχεται περιορισμένο αριθμό φοιτητών δηλαδή γύρω στους 25. Σε αυτό οι καθηγητές έθεσαν κριτήρια για να γίνει επιλογή αλλά μετά σκέφτηκαν πως δεν ήθελαν να διώξουν κόσμο και να στερήσουν σε κάποιον την ευκαιρία να μάθει. Οπότε ειπώθηκε όσοι έχουμε ήδη δύο σεμινάρια να παρακολουθήσουμε, να κάνουμε εργασίες κανονικά και να μην μας περαστεί το μάθημα. Φωνάζαμε εμείς και μας είπε πως θα το σκεφτεί. Γενικά μας κράτησε όλους με την ελπίδα πως αν μας βάζει πάααρα πολλες εργασίες κάθε βδομάδα κάποιοι θα φύγουν μόνοι τους. Οπότε ξεκινήσαμε δυναμικά με 1 περίληψη ενός άρθρου και άλλες 3 μικρές μονοσέλιδες εργασιούλες, ένα βιογραφικό μας κτλ. Φαντάζομαι στο επόμενο μάθημα θα έχουν ήδη φύγει κάποιοι(νταξ 6 να διώξουμε και είμαστε κομπλέ). Σε άλλο σεμινάριο έγινε ματς κανονικό (επειδή η καθηγήτρια πάλι δεν εδιωχνε)οπότε εμείς είμαστε πολύ καλά, είμαστε πολυτισμένο σεμινάριο εμείς proud  proud

    Επιγραφική, Ανεζίρη
    Αυτό το μάθημα έπεφτε πάνω σε ένα υποχρεωτικό και θα ήθελα να σας πω πως έστειλα μέηλ στην καθηγήτρια, ΄΄εστειλα στην ομάδα του ιστορικού αρχαιολογικού, έπιασα και λάιβ κάποιους που ενδιαφέρονταν για να δραστηριοποιηθούμε και να αλλάξει. Τα καταφέραμε τελικά παρόλο που πολλοί με γράψανε και πήγαν στο υποχρεωτικό ενώ γνώριζαν πως στη συνάντηση θα αποφασιζόταν το αν θα άλλαζε ή όχι το μάθημα Happy Happy.  Τ μάθημα φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και έχουμε και ασκησούλες με επιγραφές που θα της στέλνουμε με μεηλ για μπόνους βαθμό και προαιρετική εργασία για άλλο μπόνους. Θα κάνουμε και επισκέψεις στο επιγραφικό μουσείο oh! (πάει το σάββατο μου και μου το ζητάνε κι απο αλλού).

    Ανασκαφική, Βαβουρανάκης, Παπαδάτος
    Αχ εδώω ,εδώ είναι τα ωραία. Δεν πήγα στο πρώτο μάθημα αλλά τα έμαθα. Σε αυτό, θα πρέπει να πάμε για πρακτική στο μουσείο ένα τρίωρο (πάει στο καλό) καιιιιι θα πάμε για πρακτική στην ανασκαφούλα με 8(ενδεχομένως 7) υποχρεωτικές παρουσίες απο 7 το πρωί ως τι 2μιση στο μαραθώνα. Δεινοπαθήσαμε να βγάλουμε ένα πρόγραμμα με μαθήματα που να μην πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο ΄για να πρέπει μετά να τα χάνουμε για να τρέχουμε στην ανασκαφή. Ας τη βάζαν το καλοκαίρι μετά το τέλος των μαθημάτων, αλλά όχι πρέπει να πάμε όλοι τώρα και μάλιστα δεν είναι κάθε μέρα αλλά απο τετάρτη ως σάββατο για 6 βδομάδες.
    Νομισματική, Ψωμά.
    Η γλυκούλα αποφάσισε να αλλάξει μερα του μαθήματος και το έγραψε στο η κλας (λέει) και αναρρωτιόταν γιατί ήταν μόνη της στο μάθημα και δεν εμφανίστηκε κανείς oh! Ήταν μόνη της, επειδή έχει συνολικά 4 η κλας για το μάθημα. 3 μαζί με τα άλλα μαθήματα και ένα κρυμμένο σε αυτά του κάθε εξαμήνου που πρέπει να ψάξεις να το βρείς και που δεν μας το ανοίγει. Ε απο όλα τα η κλας, επέλεξε να το γράψει σε αυτό που δεν μπορούσε κανένας να δει awesome  awesome

    Έχω κι άλλα δύο Γλυπτική και Παιδαγωγικά που είναι δευτέρα και δεν τα έχω παρακολουθήσει αλλά για γλυπτική ξέρω τον καθηγητή και έχω υψηλ'ες προσδοκίες για παιδαγωγικά ξέρω πως σκατά θα ναι οπως όλα.

    Υ.Γ. Επειδή έχουμε έλλειψη καθηγητών μαθημάτων κτλ και δεν μπορούν να προσλάβουν νέους και αντιμετωπίζουν νομίζω δυσκολίες και με τους εξωτερικούς συνεργάτες, εμείς στην αρχαιολογία έχουμε ένα νέο καινοτόμο πρόγραμμα το όχι μωρή δεν θα πάρεις σύνταξη και αν κατάφερες και πήρες γύρνα πίσω Pray Θα φέρουν πίσω ομότιμους καθηγητές Laughing δεν ξέρω τι ηλικία έχουν και βασικά χάρηκα κιόλας για ένα που άκουσα γιατί έχω παρακολουθήσει όλα τα μαθήματα για γλυπτική 4ου,5ου αιώνα και ελληνιστικών και δεν είχαμε αρχαική ενώ του χρόνου θα φέρουν την Κοκκορού Αλευρά να κάνει αρχαική και ακόμα κι αν έχω πάρει πτυχίο θα πάω ως ακροάτρια oh! (έχουμε πολλούς ακροατές σε μαθήματα που έχουν πάρει πτυχίο αλλά δε λένε να φύγουν Laughing )



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Untitl10
    Leonie Vernier
    Leonie Vernier
    Member of Order of Merlin 3rd
    Member of Order of Merlin 3rd


    Αριθμός μηνυμάτων : 70128
    Ηλικία : 28
    Location : Rennes les Bains, Domaine de la Cade.
    Ημερομηνία εγγραφής : 27/06/2009

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Pureblood
    Today's thought: I have to fest it up!

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Leonie Vernier Τρι Μάης 09, 2017 4:32 pm

    Leonie Vernier έγραψε:ΥΓ. Μαντέψτε ποια δεν πήρε Παπάζογλου φέτος! awesome
    Μαντέψτε ποια δεν έχει ξαναπάρει μάθημά του από τότε [angel]

    Μιας κι αυτό είναι το τελευταίο μου εξάμηνο και μου 'χουν μείνει 5 μαθηματάκια για να πάρω το πολύπαθο πτυχίο μου, είπα να θάψω / κράξω για τελευταία φορά τους καθηγητές μου. Ξεκινώ:

    Εθνική και Διεθνής Προστασία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: Τσιλιώτης
    Ο άνθρωπος από κάπου χάνει. "Δε θέλω να διαβάζω τα mails σας". "Μη με ρωτάτε". "Αν θέλετε κάτι, στο γραφείο μου. Όχι εδώ". Και μη βήξουμε ή ρωτήσουμε ή κουνηθούμε λίγο. Χάνει τον ειρμό του. ΟΟΟΟΚ φίλε, τι ρόλο βαράς στη σχολή δε μας είπες ακόμη. tongue

    Το μάθημα είναι εξαιρετικό ως αντικείμενο. Αν αλλάξει ο καθηγητής θα 'ναι σίγουρα από τα καλύτερα που κάνουμε.

    Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων και Δεδομένων της ΕΕ - EuroPolA : Φακιολάς - Παπαδημητρίου - Κατσής - Κουτσούκης

    Ο Φακιολάς (αν και γενικά είναι ο έρωτας της ζωής μου) δεν ξέρω τι έκανε στα μαθήματα που είχε αναλάβει, έλειπα.
    Ο Παπαδημητρίου... Ο ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ. Δεν είναι από τους ανθρώπους που δεν μπορούν να προφέρουν ένα γράμμα... Είναι απ' αυτούς που έχουν μαλώσει και με τα 24! Μα τω Θεώ στην αρχή νομίζαμε ότι πνίγεται. Επίσης υποτίθεται θα μας έκανε μάθημα για τις ΑΞΕ κλπ, αλλά καταλήξαμε να μιλάμε για το Ελ. Βενιζέλος. giveup
    Ο Κατσής είναι ενοχλητικά υπομονετικός. Το μάθημα αυτό είναι το μόνο που έχει ελάχιστα μαθηματικά μέσα. Ελάχιστα. Και το 90% δεν τα πάει καθόλου καλά, οπότε ο καημένος κάθεται και εξηγεί με παραδείγματα, σε βαθμό αηδίας, που σε κάνει να θες να χτυπήσεις το κεφάλι σου στον τοίχο.
    Ο Κουτσούκης είναι λίγο του στυλ "τώρα με ρωτάς μ@λακίες, αλλά θα σου εξηγήσω". Και τον πάω 100% γι' αυτό.

    Γενικά ως μάθημα δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί το 'χουμε... Εννοώ, είναι παρόμοιο με κάτι που 'χαμε στο πρώτο εξάμηνο, εμπλουτισμένο με EuroStat & Knime. =/


    Οι Διεθνείς Σχέσης της Αφρικής και η ΕΕ: Χουλιάρας
    Ο Χουλιάρας είναι ειδικός πάνω στην Αφρική. Στο σημείο να έχει πάει να παρακολουθήσει εκλογές με διεθνείς οργανισμούς, να μιλάει Σουαχίλι και οι μελέτες του να χρησιμοποιούνται από τα Ηνωμένα Έθνη. Όμως δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα απ' όλα αυτά, καθώς είναι από τους πιο ταπεινούς ανθρώπους του κόσμου. Υπέρτατος Χουλιάρας. Δεν περιγράφει απλά την κατάσταση για την οποία μιλάει, την έχει ζήσει, γνωρίζει τους ανθρώπους που την προκάλεσαν. Εκεί απλά σκας και ακούς.

    Ασύμμετρες Απειλές και Συγκρούσεις - Καύκασος και Μέση Ανατολή: Ελευθεριάδου
    Εδώ να προσκυνήσουμε λίγο τη γυναίκα που διδάσκει για Καύκασο και Μ. Ανατολή, καθώς μιλάει Ρώσικα και Αραβικά. Γενικά έχω ένα μικρό θέμα, θεωρώ ότι αν οι καθηγητ@ς που μας διδάσκουν για μια συγκεκριμένη περιοχή μιλάνε και την (ευρύτερη) γλώσσα της περιοχής αυτής, έχουν ασχοληθεί και λίγο περισσότερο.
    Η Ελευθεριάδου κάνει πολύ ζωντανό μάθημα. Δεν είναι απλά τα βίντεο, τα τραγούδια, οι ταινίες κλπ. Έχει η ίδια έναν ενθουσιασμό, φαίνεται ότι της αρέσει το αντικείμενό της.
    Βέβαια έχει και στιγμές που βγάζει μια ξυνίλα και θες να την πετάξεις απ' το παράθυρο. [whip]

    Περιφερειακή Ασφάλεια στη Νοτιοανατολική Ευρώπη: Τζιφάκης
    Ο συγκεκριμένος άνθρωπος μια μέρα πρέπει να κυβερνήσει τον κόσμο. Είναι θεότητα, το μάθημά του είναι πάντα ό,τι καλύτερο και δεν υπάρχει περίπτωση να βαρεθείς με τίποτα. Χώρια τ' ότι σε κάθε μάθημα κάνουμε για πολέμους και πεθαμένους, δε κάνει απλή παράθεση γεγονότων, σου λέει και όλο το κουτσομπολιό από πίσω. :P Άλλος ένας θεούλης που 'χει γνωρίσει όλους σχεδόν τους πολιτικούς των Βαλκανίων και έχει ταξιδέψει σε όλα τα μέρη για τα οποία διδάσκει.

    Επίσης κάνω την πτυχιακή μου με τον Φακιολά, ο οποίος είναι σαν τον Τύριον Λάνιστερ σε όλα του. Ίσως ελάχιστα πιο ψηλός. Razz

    Ο Τζιφάκης και ο Φακιολάς είναι από τους ελάχιστους λόγους που λυπάμαι που παίρνω πτυχίο.







    A psychopath,

    by definition,

    is incapable of remorse.
    Evie Frye
    Evie Frye
    Administrator
    Head of D.M.L.E.
    Administrator Head of D.M.L.E.


    Αριθμός μηνυμάτων : 5570
    Ηλικία : 25
    Location : Grand Budapest Hotel
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2015

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Mathematics is not about numbers, equations, computations, or algorithms; it is about understanding.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Evie Frye Δευ Ιουν 26, 2017 3:18 pm

    Θάψιμο Part 2/(hopefully) 8

    Πραγματική Ανάλυση ΙΙ-Ζαφειρίδου
    Τα σχόλια περιττά (έγιναν στην προηγούμενη σελίδα).Είμαι σίγουρη ότι τουλάχιστον το 70% αυτών που γράφει στο πίνακα είναι σωστά κατά τύχη.

    Πραγματική Ανάλυση ΙΙ-Βλάχου
    Πρέπει να είναι *γκουχ* το θηλυκό σκυλί *γκουχ* του τμήματος.Εκτός από τα αρνητικά σχόλια από μεγαλύτερα έτη,πήραμε και εμείς μια όχι και τόσο θετική αύρα αυτά τα 2ωρα κάθε εβδομάδα.Η γυναίκα έχει μεν γνώσεις,αλλά δεν θέλει να τις μεταδώσει.Συν ότι πέταγε μπηχτές ότι δεν θα μας περάσει στην Αριθμητική Ανάλυση και την Μιγαδική.

    Γραμμική Άλγεβρα Ι-Παπαγεωργίου
    Αυτός είναι η απόδειξη ότι ο βαθμός πτυχίου (9 κάτι) δεν συνεπάγεται ότι θα είσαι και καλός καθηγητής.Δεν είχε μεταδοτικότητα,μονότονος αλλά ήθελε να μας βοηθήσει.Μας ρώταγε τι κάναμε την προηγούμενη φορά (ασχέτως που κάναμε τους κινέζους εμείς) και εξηγούσε πράγματα και δεύτερη και τρίτη φορά αν έβλεπε πως έχουμε δυσκολίες (ασχέτως που πάλι δεν καταλαβαίναμε).Σημειώσεις δεν μπορούσες να κρατήσεις από τον πίνακα αλλά μας έβαζε ασκήσεις που τις λύναμε επί τόπου.

    Διακριτά Μαθηματικά-Καββαδίας
    Απλά διάβαζε διαφάνεις...κανα δυό φορές έχω κάτσει ολόκληρο 3ωρο.Η Λίνα στο φροντιστήριο ψιλοέσωζε την κατάσταση.

    Προγραμματισμός με Python-Μπουντουρίδης
    Ήμασταν το τελευταίο του τμήμα.Το πρώτο του μάθημα έκανε τόσο θετική εντύπωση,μα τόσο θετική που τον παρακολουθούσαμε γύρω στα 12-15 παιδιά.Αυτός ερχόταν με το Μακ και μας έκανε ένα είδος μαθήματος επό εκεί (κόπυ πάστε το πρόγραμμα/παράδειγμα στις σημειώσεις και τις ανέβαζε στο φβ).Μας βοηθούσε από την άλλη (αυτούς που παρακολουθούσαν),βάζοντας κουίζ στο φβ,πέρνοντας παρουσίες,χάσαμε και πόσα μαθήματα πάλι καλά και προόδους.Αλλά ήταν περίεργος οκ? Razz 65 χρονών άνθρωπος έλεγε για ποδόσφαιρο,Marvel και έγραφε στο φβ στα engreek (χρειάστηκε να γκουκλάρω το Εντζόυ),μας έλεγε Γκάυζ και μας είχε πετάξει και ένα Μπρέικ α λεγκ τουμόρουυ.
    Τον Κάρλο στο εργαστήριο με το ζόρι θα τον έβαλε να μας διδάξει γιατί βαριόταν την ζωή του. Και έλεγε κρύα πολιτικά ανέκδοτα



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Wixyzk10

    Stuff and Thangs:
    Evie Frye
    Evie Frye
    Administrator
    Head of D.M.L.E.
    Administrator Head of D.M.L.E.


    Αριθμός μηνυμάτων : 5570
    Ηλικία : 25
    Location : Grand Budapest Hotel
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2015

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Mathematics is not about numbers, equations, computations, or algorithms; it is about understanding.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Evie Frye Τρι Νοε 14, 2017 6:59 pm

    Θάψιμο Part 3

    Αριθμητική Ανάλυση Ι(Θ)-Γράψα
    Evie Frye έγραψε:
    Εισαγωγή στους Υπολογιστές και προγραμματισμός με Fortran(Θ)-Γράψα
    Εκτός από το ότι γινόταν το έλα να δεις στην ώρα της και το ότι το βιβλίο της είναι μέτριας ποιότητος,είμαι πεπεισμένη ότι δεν ξέρει Fortran.
    Είμαι πεπεισμένη ότι δεν ξέρει ούτε ΑΑΙ. Δεν ξέρω αν γενικώς ξέρει κάτι. Τις 2-3 ώρες που την παρακολούθησα, έλεγε έλεγε αυτή, μαθηματικά δεν είπε. Δεν την παρακολουθώ πλέον. Δεν θα την πάθω όπως στη Fortran που 3 ώρες την εβδομάδα πήγαιναν χαμένες  giveup

    Πραγματική Ανάλυση ΙΙΙ(Θ)-Παπαγεωργίου
    Evie Frye έγραψε:
    Γραμμική Άλγεβρα Ι-Παπαγεωργίου
    Αυτός είναι η απόδειξη ότι ο βαθμός πτυχίου (9 κάτι) δεν συνεπάγεται ότι θα είσαι και καλός καθηγητής.Δεν είχε μεταδοτικότητα,μονότονος αλλά ήθελε να μας βοηθήσει.Μας ρώταγε τι κάναμε την προηγούμενη φορά (ασχέτως που κάναμε τους κινέζους εμείς) και εξηγούσε πράγματα και δεύτερη και τρίτη φορά αν έβλεπε πως έχουμε δυσκολίες (ασχέτως που πάλι δεν καταλαβαίναμε).Σημειώσεις δεν μπορούσες να κρατήσεις από τον πίνακα αλλά μας έβαζε ασκήσεις που τις λύναμε επί τόπου.
    Σε αυτό το μάθημα γράφει. Και τους ορισμούς του γράφει, και τις αποδείξεις του. Το κακό είναι πως ώρες ώρες το χάνει κάπου και δεν μου αρέσει.  plz
    Γιατί μας κατσικώθηκε πάλι το άλλο τμήμα σε εμάς?Τι αμαρτίες πληρώνουμε?

    Θεωρία Πιθανοτήτων Ι-Μακρή
    Καλή είναι.Ωραία κάνει το μάθημά της.Αν δεν την είχαμε 3 μέρες συνεχόμενα θα ήταν καλύτερα  up .

    Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις-Κοκολογιαννάκη
    Καλή είναι και αυτή και μακάρι να την είχαμε σε περισσότερες ποιοτικές ώρες. (Από τις 5 ώρες,οι 2 είναι φροντιστήριο και άλλες 2 είναι έπειτα από 3ωρο Π3 που δεν είναι εφικτό να παρακολουθήσεις)

    Θα ακολουθήσει σχολιασμός των μεταπτυχιακών και διδακτόρων που μας κάνουν εργαστήρια ή φροντιστήρια.Κάθε φορά που κάνω μάθημα με αυτούς,θυμάμα τον Στέλμο που είχε πει ότι όσους μεταπτυχιακούς ήξερε ήταν κάτι ψωνάρες  Razz .Αυτό ισχύει περίπου και σε εμάς στη πλειοψηφία.

    ΣΔΕ(φρ.)-Ρίζος
    Μα την Παναγία,τι είναι αυτός? banghead
    Και που λέτε,έχει τις σημειώσεις του και γράφει,γράφει,γράφει...Και μαντέψτε,γράφει.Άντε,κάνει και λίγη εξήγηση κάθετος μονόλογο.Αλλά όταν τον ρωτάνε,προσπαθεί να εξηγήσει και να μην μπορεί.Πετάει και ένας "τελοσπάντων" στο τέλος και προσεύχεται να κατάλαβες.Δεν μας παίρνει και να μην τον παρακολουθούμε γιατί κάνει ασκήσεις.

    ΑΑΙ(εργ.)-Παπανικολάου
    Λοιπόν,αυτή έχει μεγάλο πισινό που σου αποσπάει την προσοχή  :P .Και φυσικά έχει αποσπάσει την προσοχή ενός μεγάλου ποσοστού του ανδρικού πληθυσμού στο τμήμα.Και να που γίνεται καλαμπούρι όλη την ώρα  Razz ....Τις προάλλες κάναμε 2 ασκήσεις σε μία ώρα.Ακολουθεί ιεροτελεστία που γίνεται κάθε φορά που έχουμε εργαστήριο.
    Διάλειμμα--->Βγάζει από την τσαντούλα τον καπνό--->Βγάζει από την τσαντούλα τα χαρτάκια---->Στρίβει τσιγαράκι---->Το ανάβει μέσα στην αίθουσα---->Το συνεχίζει στο διάδρομο---->Πετάει το τσιγάρο κάτω (προαιρετικό).
    Μια δουλειά έχεις κούκλα μου.Κάν'τη σωστά και κράτησε επίπεδο.

    Π3(φρ.)-Καλαμβόκας
    Κάτι δεν πάει καλά με αυτόν.Καλούλης καλούλης,απαλή φωνούλα,χαμογελαστός....Είναι ανησυχητικό,οκ?



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Wixyzk10

    Stuff and Thangs:
    Evie Frye
    Evie Frye
    Administrator
    Head of D.M.L.E.
    Administrator Head of D.M.L.E.


    Αριθμός μηνυμάτων : 5570
    Ηλικία : 25
    Location : Grand Budapest Hotel
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2015

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Mathematics is not about numbers, equations, computations, or algorithms; it is about understanding.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Evie Frye Πεμ Μάης 24, 2018 7:06 pm

    Κάνουμε το 4 στα 8.  erimi

    Άλγεβρα - Λεντούδης
    Evie Frye έγραψε:
    Εισαγωγή στην Άλγεβρα και Θεωρία Συνόλων-Λεντούδης
    Έχουμε και λέμε.Σημειώσεις δεν κρατιούνται.Ο πίνακας δεν διαβάζεται.Ό,τι γράφει δεν έχει συνοχή.Φέρνει στον Τζακ Νίκολσον.Κανένα από τα δύο προτεινόμενα συγγράμματα δεν είχαν αυτά που κάναμε στη παράδοση.Παίζει να φοράει το ίδιο παντελόνι από τον Οκτώβριο.Πρέπει να κάνεις τάμα για να σε βγάλει δύο διαλείμματα στο 3ωρο.Παθητική η προσέλευσή μας στο μάθημά του,απλά ελπίζαμε να μας περάσει με την παρουσία μας.

    Ίδια κατάσταση με τη μόνη πρόοδο πως μας βγάζει διάλειμμα. Όχι ότι μας βοηθάει αυτό καθόλου να ξελαμπικάρουμε αλλά έτσι για να πάρουμε λίγο αέρα και να ξεπιαστούμε από το τρομερό αμφιθέατρο.

    Πραγματική Ανάλυση IV (Θ)- Βαν Ντερ Βεϊλε
    oh!
    Αγάπησα ολοκληρώματα και εκτίμησα λίγο τη φυσική. Κάνει τόσο καλό και κατανοητό μάθημα. Αγαπάει αυτό που κάνει και είναι από τους λίγους που μπορείς να πεις ακαδημαϊκούς στο τμήμα μας. Θα τον επιλέψω σε επιλογής στο μέλλον.
    oh!
    Σπόιλερ:

    Πραγματική Ανάλυση IV(φρ.) - Ραζής
    Καλό παιδί. Το νιώθει το αντικείμενό του.

    Αγγλικά - Σπηλιοπούλου (έπρεπε να μπω στο eclass να θυμηθώ πως τη λένε)
    Βλαχάρααα. :P
    Εκεί που λες "Ε, πανεπιστήμιο είμαστε, τριτοβάθμια, θα μας κάνει καμία με εντελώς μπρίτις άξεντ, Όφξορντ στάιλ.", σου έρχεται η καθηγήτρια που όλοι είχαμε στο σχολείο. Βασικά, το μάθημα απευθύνεται σε αυτούς επιπέδου B2 (lower). Αλλά μας κάνει το μάθημα λες και είμαστε Α2, μεταφράζοντας το μεγαλύτερο ποσοστό του λεξιλογίου στα κείμενα στα αγγλικά, σε στιλ "Evaporable. It means to be able to evaporate". Κόβεις φλέβες. Και η προφορά της είναι βιασμός των αυτιών μου. Είναι χειρότερη από την ελληνική εκφωνήτρια των βαθμολογιών στον τελικό της Γιουροβίζιον. Η Ζουμπουλία μπροστά της έχει προφορά RP. Και μας κάνει το μάθημα τόοοοσο αργά, που μια φορά μας είχε δώσει ένα απλό αραιογραμμένο κείμενο μισή σελίδα με 4 ασκήσεις, και μέχρι να τελειώσουν το κείμενο εγώ είχα κάνει και τις ασκήσεις. Σηκώθηκα, έφυγα και δεν ξαναπάτησα. :P

    Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ (Θ)- Βραχάτης
    12 2ωρα, παίζει να μην μας είπε τίποτα ουσιώδες και ξεκάθαρο στην αίθουσα. Είναι και απεριποίητος, σε όλο το εξάμηνο ερχόταν με το ίδιο παντελόνι γεμάτο σκόνη από κιμωλίες (ή έχει πολλά ίδια παντελόνια), οι σημειώσεις που φέρνει μαζί του είναι απλά μια στοίβα από τσαλακωμένα χαρτιά Α4. Εν τω μεταξύ, είναι μάθημα επιλογής και έχουμε παιδιά από το β τμήμα και γίνεται παράξενη η φάση στο μάθημα.
    Ένας είναι Καλαματιανός όπως ο καθηγητής και στο πρώτο μάθημα πάει για γλύψιμο.
    Μια άλλη είχε απαντήσει σωστά σε μια απλή ερώτηση και από τότε αυτός είναι "Να κάνεις εδώ μεταπτυχιακό που είναι και δωρεάν. Και διδακτορικό". Έχει μεγάλη μανία με αυτό το θέμα. unsure
    Άλλος είναι στον κόσμο του και όταν ξεκινάει κάποιου είδους συζήτηση με τον καθηγητή όλη η κατάσταση γίνεται cringe.
    Επίσης ανατριχιαστικό είναι όταν μας λέει "Για να δω τα μαθηματικά αντανακλαστικά σας..."  suicide
    Γενικά, δεν τον πάω τον άνθρωπο. giveup

    Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ (φρ.)- Αλεξανδρόπουλος
    Δεν το έχει. Δεν ξέρω, δεν μπορώ να τον καταλάβω. Μας μιλάει στο πληθυντικό, λέει κάτι κρυάδες (μια φορά μας έλεγα για ψάρεμα), προσπαθεί να είναι φιλικός αλλά ώρες ώρες καταλήγει too biased και too much. Επίσης, νομίζω πως εξαρτάται πολύ από το τι κάνει ο Βραχάτης στη παράδοση και δεν παίρνει δικές του πρωτοβουλίες. Νταξ', μάθημα δεν. Το να διαβάζεις αλγορίθμους και να τους "εξηγείς" σε ένα πρόγραμμα και γλώσσα που δεν ξέρουμε και να μας κοιτάς και να σε κοιτάμε δεν είναι προφανώς μάθημα.

    Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός με C++ - Ράγγος
    Δεν πατάω πλέον στις παραδόσεις του, γιατί μας έχει δώσει δικές του σημειώσεις και δεν κάνει κάτι διαφορετικό στον πίνακα. Ως καθηγητής, είναι μέτριος. Έχει κάποια προβλήματα υγείας (κάτι για εγκεφαλικά έχω ακούσει), και τον εμποδίζουν να κάνει ένα πιο ποιοτικό μάθημα. Το κύριο μείον του είναι ότι κάνει μόνο 2-3 παραδείγματα στο 2ωρο εργαστήριο και αυτή η ποσότητα δεν βοηθάει στη καλύτερη κατανόηση.



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Wixyzk10

    Stuff and Thangs:
    Evie Frye
    Evie Frye
    Administrator
    Head of D.M.L.E.
    Administrator Head of D.M.L.E.


    Αριθμός μηνυμάτων : 5570
    Ηλικία : 25
    Location : Grand Budapest Hotel
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2015

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Mathematics is not about numbers, equations, computations, or algorithms; it is about understanding.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Evie Frye Κυρ Ιαν 13, 2019 9:47 pm

    Τι αμαρτίες πληρώνουμε /8

    Κλασσική Μηχανική - Ζαφειροπούλου & Τσιάτας
    Το μάθημα είναι αρκετά βατό και κατανοητό. Η Ζαφειροπούλου το έκανε δύσκολο μιλώντας στον αέρα και μη γράφοντας στον πίνακα. Και όταν έγραφε, δεν είχε ιδιαίτερη συνοχή. Ο Τσιάτας, ως μηχανικός, ήταν το άλλο άκρο. Μας υπαγόρευε μέχρι και την τελεία. Αλλά οι σημειώσεις μου από αυτόν είναι on fleek.

    Μαθηματική Ανάλυση - Καραζέρης
    Η μόνη ώρα που στο αμφιθέατρο επικρατούσε άκρα του τάφου σιγή, και αυτό από την βαρεμάρα. Γενικά δεν ήταν πολύ αγαπητός από το κοινό του αλλά εγώ τον συμπάθησα. Πέρναγε η ώρα του γρήγορα και ευχάριστα αν συντονιζόσουν στη ίδια συχνότητα με αυτόν. Στο μονόωρο τράβαγε ο άνθρωπος αλλά στη δεύτερη ώρα του δίωρου πάθαινε μπλακ άουτ και κοίταγε τον πίνακα για μισή ώρα, μέχρι να πάρει μπρος στο τελευταίο πεντάλεπτο και μας φάει δέκα λεπτά από το διάλειμμα. Στο λεξιλόγιό του κυριαρχούν συγκεκριμένες λέξεις, όπως: τέτοιο, εκείνο, άλλο...Το κακό με αυτόν είναι ότι έκανε πολλά λάθη στον πίνακα (όχι ότι το καταλαβαίναμε) αλλά υποτίθεται πως θα διορθώσει τα γραπτά μας.

    Διαφορική Γεωμετρία (Θ) - Αρβανιτογεώργος
    Ένας κακομοίρης που μας κοιτάει φοβισμένο ύφος και τον ντύνει η γυναίκα του (θα με ρωτήσετε πως το ξέρω. Έχει έρθει με φούτερ με τον Αρκτούρο πάνω, γι'αυτό.) Ο τρόπος που μιλάει και σημειώνει κάποια πράγματα στον πίνακα είναι cringe. Ώρες ώρες κάτι μέσα μου πέθαινε.

    Διαφορική Γεωμετρία (φρ.) - Ηλιόπουλος
    Ό,τι χειρότερο έχω δει μέχρι στιγμής. Αν κοιτάξετε στο λεξικό τον όρο ωχαδελφισμός, θα έχει από δίπλα του φωτογραφία του. Το παιδί βαριέται να γράψει, να κάνει ολόκληρο παράδειγμα, να εξηγήσει κατανοητά, να πατήσει την κιμωλία...Γενικά δεν το έχει. Μπορεί να είμασταν το πρώτο τμήμα του αλλά δεν μπορώ να πω πως προσπάθησε και καθόλου. Και με την ξεχειλομένες φόρμες που μπορεί να ήταν και πυτζάμες, δεν μπορούσα να τον πάρω στα σοβαρά.

    Στατιστική Συμπερασματολογία - Πετρόπουλος
    Ο καθηγητής καλός. Το μάθημα κατανοητό και σχετικά εύκολο, αν και δεν κατάλαβα ποτέ μου το σκοπό του. Ωστόσο, ο άνθρωπος κάνει τόσα πολλά στο μάθημα και μιλάει δυνατά, πράγμα που με κουράζει. Τελευταία μαθήματα δεν παρακολούθησα γιατί αποφάσισα πως θα το δώσω.



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Wixyzk10

    Stuff and Thangs:
    Isabelle Lightwood
    Isabelle Lightwood
    Απόφοιτος Χόγκουαρτς
    Απόφοιτος Χόγκουαρτς


    Αριθμός μηνυμάτων : 36189
    Ηλικία : 124
    Ημερομηνία εγγραφής : 22/04/2010

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Γκρίφιντορ Γκρίφιντορ
    Blood Status: Pureblood
    Today's thought: Κι ενώ ο καθείς σκοτώνει ό,τι αγαπάει, όλοι ωστόσο δεν πεθαίνουν.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Isabelle Lightwood Κυρ Ιαν 20, 2019 9:56 am

    Evie Frye έγραψε:
    Μαθηματική Ανάλυση - Καραζέρης
    Η μόνη ώρα που στο αμφιθέατρο επικρατούσε άκρα του τάφου σιγή, και αυτό από την βαρεμάρα.
    Ανάλυση διδάσκει ο άνθρωπος, πως να το σώσει? Razz



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Ypo
    Evie Frye
    Evie Frye
    Administrator
    Head of D.M.L.E.
    Administrator Head of D.M.L.E.


    Αριθμός μηνυμάτων : 5570
    Ηλικία : 25
    Location : Grand Budapest Hotel
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2015

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Mathematics is not about numbers, equations, computations, or algorithms; it is about understanding.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Evie Frye Τρι Ιαν 22, 2019 11:21 am

    Όχι απλά ανάλυση...μαθηματική ανάλυση. Είναι χειρότερη από τις πραγματικές και πιθανόν από τη μιγαδική του 6ου εξαμήνου. Razz



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Wixyzk10

    Stuff and Thangs:
    Evie Frye
    Evie Frye
    Administrator
    Head of D.M.L.E.
    Administrator Head of D.M.L.E.


    Αριθμός μηνυμάτων : 5570
    Ηλικία : 25
    Location : Grand Budapest Hotel
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2015

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Mathematics is not about numbers, equations, computations, or algorithms; it is about understanding.

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Evie Frye Σαβ Σεπ 21, 2019 6:22 pm

    Μην με ξυπνάτε από τις 6 /8

    Μιγαδική Ανάλυση-Βλάχου
    Ενάμιση μήνα μετά απί την αρχή του εξαμήνου μας έφεραν δεύτερο διδάσκοντα και μας χώρισαν σε δύο τμήματα και εγώ με κάποιο μαγικό τρόπο κατέληξα στο δεύτερο που έκανε ο Αναστασίου. Μια φορά τον παρακολούθησα τον άνθρωπο και δεν μου γέμιζε το μάτι. Μάθημα καλό έκανε αλλά όταν έχεις ξυρισμένο κεφάλι με γένια ποθ μοιάζεις λες και είσαι χρυσαυγίτης και είσαι 40+ χρονών και έρχεσαι για μάθημα με την γκρι τη φόρμα, δύσκολα θα σε εμπιστευόμουν. mouble mouble
    Πίσω στη Βλάχου. Σκύλα αλλά ψυχούλα. Δεν ήταν τόσο άγρια όσο στο 1ο έτος, έκανε το μάθημα πιο σιγά και κατανοητό, πολύ τσιλ. Κρίμα που την μποϋκόταραν οι περισσότεροι και παρακολουθούσαν τον Αναστασίου.
    Το φροντιστήριο το έκανε πάλι ο βαρεμένος Ηλιόπουλος. Για δύο ώρες πήγαινα για μάθημα τις Δευτέρες και ανέβαινε η μυωπία δύο βαθμούς από τα εξαιρετικά γράμματα που έκανε και τον τρομερό φωτισμό του αμφιθεάτρου.

    Μαθηματικές Θεμελιώσεις της Θεωρίας Υπολογισμού-Καββαδίας και Ράγγος
    Μάθημα χωρισμένο σε δύο μέρη. Τη λογική την έκανε ο Ράγγος. Κατανοητός, με διάλλειμα στη μισή ώρα μαθήματος, δεν είχα θέμα. Razz
    Ο Καββαδίας είχε τα αυτόματα και τις τυπικές γλώσσες. Αν με ρωτήσετε τι είναι αυτά, δεν ξέρω. giveup Χωρίς διάλλειμα, κοιμόμουν όρθια, έπαιζα πασιέντζα στο κινητό για να μείνω ξύπνια, δεν ξέρω γιατί δεν έχασα παράδοση. Στο τέλος έμαθα περισσότερα από διάβασμα που έκανα μόνη μου. =/ Συνειδητοποίησα πως αν κάνουν το μάθημα γρήγορα, λένε πολλά σε λίγη ώρα, δεν την παλεύω.

    Αριθμητική Επίλυση Συνήθων Διαφορικών Εξισώσεων-Βραχάτης
    Από κάποιο σημείο και μετά στάμάτησα να πηγαίνω γιατί αλλιώς θα έκανα φόνο εκεί μέσα. giveup 0/10 δεν συνιστώ.
    Παρακολουθούσα εργαστήριο που το έκανε ο Τεμπονέρας. Κάτι διαφάνιες έδειχνε, ρώταγε αν καταλαβαίναμε, "ναι ναι" εμείς. Γιατί πήγαινα? Δεν ξέρω. Μαζοχισμός. giveup

    Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις ΙΙ-Κοκολογιαννάκη και Ζαφειροπούλου
    Κανένα παράπονο και από τις δύο. Η Κοκο είχε πάθει λίγο Καραζέρη (έτσι λέμε όταν κάνουν πολλά λάθη και δεν ξέρουν τι γράφουν) αλλά το μάθημά της ήταν ποιοτικό όπως η ΣΔΕ Ι. Η Ζαφειροπούλου όλο αστεία και γέλια ήταν, καμία σχέση με την Κλασική που έκανε. Δεν πειράζει, πήρε το αίμα της πίσω με τις βαθμολογίες. Το μάθημα ήταν πολύ εύκολο με στάνταρ θέματα που απλά πηγαίνεις για βαθμό. Χαχα... χα... ... χα.

    Ανώτερα Μαθηματικά με Συστήματα Συμβολικών Υπολογισμών-Τσιάτας
    Το μάθημα γινόταν μόνο στο εργαστήριο. Μια φορά την εβδομάδα ήταν η παράδοση, που απλά ήταν ανάγνωση κάτι διαφανειών. Πήγαινα γιατί τις διαφάνειες αλλιώς δεν θα τις άνοιγα και είναι διαφορετικά όταν τις διαβάζεις εσύ από όταν σου τις διαβάζουν άλλοι.  :P



    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Wixyzk10

    Stuff and Thangs:
    Gellert
    Gellert
    Member of Order Of Merlin 2nd
    Member of Order Of Merlin 2nd


    Αριθμός μηνυμάτων : 19472
    Ηλικία : 37
    Location : In a galaxy far far away...
    Ημερομηνία εγγραφής : 19/09/2009

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Pureblood
    Today's thought: "Per Aspera Ad Astra" Through hardships to the stars...

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Gellert Σαβ Σεπ 21, 2019 6:56 pm

    Μαθηματικό έ; Περαστικά wihu

    Μία ξαδέρφη μου πέρασε πέρυσι Μαθηματικό Πάτρας και έχει πάθει αμόκ. :P



    «Πολλὰ τὰ δεινὰ κοὐδὲν ἀνθρώπου δεινότερον πέλει»
    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Shma
    Aurora Sinistra
    Aurora Sinistra
    Μαγικός Ζωολόγος
    Μαγικός Ζωολόγος


    Αριθμός μηνυμάτων : 8719
    Ηλικία : 224
    Location : neverland
    Ημερομηνία εγγραφής : 29/02/2012

    Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Ραβενκλόου Ραβενκλόου
    Blood Status: Pureblood
    Today's thought:

    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Empty Απ: Μαθήματα και Καθηγητές

    Δημοσίευση από Aurora Sinistra Σαβ Σεπ 21, 2019 10:07 pm

    Ας γράψω κι εγώ τα περσινά

    Παπυρολογία
    Ωραίο μάθημα, ο καθηγητής δεν το είχε πάρα πολύ με τη μεταδοτικότητα (ή με το να καταλάβει τις ανάγκες των φοιτητών και το μέχρι που φτάνουν οι γνώσεις τους, ή και να νοιαστεί να καταλάβει) αλλά έβαλε ένα φροντιστήριο a.k.a μας φόρτωσε σε όποιον από τους μεγαλύτερου έτους μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς ήταν διαθέσιμος και εύκολο θύμα ώστε να διορθώσει κάπως την ασχετοσύνη μας και το γεγονός πως δεν είχαμε κάποιοι ξαναδεί πάπυρο ώστε να προχωρήσουμε ομαλότερα. Πρακτικά στο μάθημα με τον καθηγητή είχαμε βρει τις λύσεις του παπύρου από το ινδερνετ και κάναμε πως διαβάζαμε για να μην μας βρίσει. Κανονική δουλειά καναμε με τον δύσμοιρο που ανέλαβε το φροντιστήριο ο οποίος είχε την υπομονή να μας δείξει όντως. Μας βοηθησε και λίγο με τις εργασίες, πολύ καλό παιδί. Ο καθηγητής ήταν σε φάση δώστε μου κάτι, κάντε μια προσπάθεια να δω πως κάτι μάθατε και θα σας βάλω 10, δεν θέλω να δουλέψετε πάνω από 1 βδομάδα την εργασία μου. Και ο,τι καταφέρετε. Α και δεν έχει προθεσμίες δεν με νοιάζει τι λέει η γραμματεία (ήταν πρόεδρος άρα πάνω από την γραμματεία). Φέρτε τη μου πριν πάρω σύνταξη μόνο. hippie

    Σικελική Εκστρατεία ή αλλιώς ΞΑΝΑ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣΣΣΣ!!!!!!!
    Ο τίτλος του μαθήματος έλεγε ὁι συνέπειες της σικελικής εκστρατείας μέσα από τον Αριστοφάνη". Από το πρώτο κιόλας μάθημα κατάλαβα πως η καθηγήτρια δεν είχε ιδαίτερη πρόθεση να κάνει αυτό που δήλωσε στον τίτλο. Ο μόνος λόγος που μπήκε αυτός ο τίτλος είναι για να φανεί πως το μάθημα έχει ένα διαφορετικό περιεχόμενο και δεν είναι το ίδιο με το μεταπτυχιακό μάθημα που έκανε η ίδια καθηγήτρια τις προηγούμενες χρονιές και να το παίρνουν ξανά και ξανά οι αιώνιοί μας λέγοντας πως παίρνουν άλλο. Η καθηγήτρια είχε μια αγάπη σε αυτή τη ζωή και αυτή δεν ήταν ο Αριστοφάνης. Η αγάπη της άκουγε στο όνομα Θουκυδίδης τον οποίο θα έπρεπε να μάθουμε απέξω κι ανακατωτά. Ξεκινήσαμε το πρώτο μάθημα μας λέει πάρτε το 1ο βιβλίο. Μετά μας εξέταζε και αν δεν θυμόμασταν λεπτομέρειες τρώγαμε ένα κράξιμο.... πως δεν είμαστε σωστοί ιστορικοί και διάφορες ωραίες σπόντες. Καταλήξαμε να μάθουμε όλο τον Θουκυ σχεδόν. Εγώ χαλαρά εξέφρασα από το πρώτο μάθημα την απορία μου για το μα πότε θα κάνουμε Αριστοφάνη και μετά το είπα ευθέως πως θέλω εργασία για Αριστοφάνη και όχι Θουκυδίδη και επέμεινα παρά τις όποιες αντιρρήσεις της μέχρι που πήρα ακριβώς το θέμα που ήθελα (με την σποντίτσα, ναι κάνε για τις γυναίκες, κάνε τσενδερ σταντιζ γιατί έτσι κι αλλιώς δεν έχεις το ιστορικό υπόβαθρο να κάνεις κάτι πιο ιστορικό). Μια μέρα μου είπε πως "προσπαθώ να διαφέρω από τους άλλους με λάθος τρόπο". Δεν κατάλαβα αν αναφερόταν στο ντύσιμό μου (ναι και αυτό την ενοχλεί), την αγάπη μου για τον Αριστοφάνη ή όλα μαζί. Το μάθημα πέρασε και δεν θα μου λείψει, από βαθμό πήρα τα ίδια με όλους άρα οκ (βάζει σε όλους 9 εκτός αν έκαναν σοβαρά λάθη) και γενικά την εκτιμώ γιατί ήταν ομότιμη και τοέκανε αφιλοκερδώς ενώ ήταν άρρωστη, αλλά....

    Ρωμαϊκή Κοινωνία
    Αυτός ήταν καλούλης και ήδη από την αρχή ήρθε και μου είπε πως είχε να μου προτείνει ένα θέμα με βάσει τα ενδιαφέροντά μου όπως τα έθεσα στην συνέντευξη για να μπω.Το θέμα όντως ταίριαζε στα ενδιαφέροντά μου και γενικά τα πήγαμε πολύ καλά. Χαίρομαι που θα τον ξαναέχω.

    Ζητήματα ελληνιστικής/ρωμαικής ιστορίας
    Αρκετά καλούλης, αν και σε πιο σοβαρό λόγω ηλικίας. Επίσης μου έδωσε θέμα με βάσει τα ενδιαφέροντά μου όταν του το ζήτησα και τα πήγαμε καλά. Αν και προτιμώ τον άλλο. Κι αυτός ομότιμος που το κάνει χωρίς μισθό. Έχει πάρα πολλές γνώσεις και γενικά θέλει να βοηθάει τους φοιτητές του.

    Νομοθετικά ζητήματα.
    Καλά ντάξει εδώ έδωσε ρέστα η γλυκιά μου. Είχε ένα θεματάκι με το να ορίσει θέματα. Στην αρχή ημουν θετική με το μάθημα αλλά είχα ένα πρόβλημα στο να συννενοηθώ με την καθηγήτρια. Ήμασταν δύο στο μάθημα και ξεκινήσαμε στο πρώτο μάθημα μας λέει δείτε λίγο τι θέλετε και πείτε μου να σας δώσω κάτι τέτοιο σε θέμα και θα σας φέρω και λίστα. Ρώτησε και αν θέλουμε επιγραφή ή κάποιον λόγο. Η άλλη κοπέλα ήθελε λόγο της λέει ποιον προτιμάς, λέει εκείνη Λυσία. Ως εδώ όλα τέλεια. Φτάνει το επόμενο μάθημα πουθενά τα θέματα που είπε πως θα φέρει και όταν εγώ της πήγα 4 τα απέρριψε ολα και είπε στην άλλη κοπέλα μήως να κάνεις επιγραφή τελικά; (το αντίθετο απ αυτό που ήθελε εκείνη). Εμένα μου βρήκε θέμα η επόπτρια μου που ήρθε καλεσμέη σε ένα μάθημα και προφανώς άνοιξα συζήτηση μπορστά της και έτσι κατάφερε να βοηθήσει. Εντωμεταξύ είχα και το έξτρα πρόβλημα πως θέλω να κάνω τσενδερ σταντις και εκείνη θεωρεί πως αυτά είναι μ@λακίες είπε να μου κάνει την ζωή δύσκολη. Η άλλη κοπέλα επειδή είχε επόπτρια αυτή που έκανε το μάθημα δεν είχε σωτηρία και απλά έφαγε μια φλασιά ακόμα η τρελή και της λέει μήπως σου αρέσει και το τάδε θέμα (κάτι που απλά διάβασε τυχαία και της έκανε κλικ δεν το είχε ξαναδεί για να κάνει σωστή διόρθωση και ούτε ήταν στα επιστημονικά ενδιαφέροντα της κοπέλας.) και πήρε το άκυρο γιατί το προτιμούσε απ την επιγραφή. Τελικά το παράτησα γιατί δεν θα άντεχα με την τρελή και γιατί το είχα πάρει ως έξτρα μάθημα.

    Ταφικά έθιμα στην ανατολή
    καλάα ήτααν υπάρχει όμως ένα αλλά.

    Αχ τα πα και ενιωσα καλύτερα.
    Υπάρχει και η επόπτρια μου που δεν έκανε κάποιο μάθημα πέρσυ αλλάαα είναι η καλύτερη. Είναι τόσο καλή που μου έχει δώσει έξτρα συστατική της να έχω για περίπτωση ανάγκης. Γενικά κάθε φορά που πηγαίνω στο γραφείο της με κάποιο πρόβλημα με βοηθάει πάρα πολύυ. Συν οτι δεν μου δημιουργεί προβλήματα με τα μαθήματα, αν και οκ προφανώς και λέει την γνώμη της (χρειαζόμαστε έγκριση από τον επόπτη για τα μαθήματα που παρακολουθούμε, ειδικά αν είναι από άλλο τμήμα).






    Μαθήματα και Καθηγητές - Σελίδα 4 Untitl10

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ Μάης 17, 2024 4:41 am