.::HarryWorld::.

Εδώ ο Ήλιος της Φαντασίας δεν δύει ποτέ...

Μην το μετακινείτε γιατί δεν φαίνεται η πρώτη είδηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ενδιαφέρεστε να γίνετε δημοσιογράφοι?
Αν υπάρχουν θέματα και απουσιάζουμε, στείλτε μήνυμα στο Φατσοβιβλίο

4 απαντήσεις

Rome

Morgan le Fay
    Morgan le Fay
    Βάρδος
    Βάρδος

Αριθμός μηνυμάτων : 33254
    Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2009

Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Blood Status: Half-Blood
    Today's thought: Many times since, I have called to Marius. But there was no answer. Just the endless procession of days, months...years. My teacher left me to my darkest lesson. That in the end, we are alone. And there is nothing but the cold, dark wasteland of eternity.

Rome Empty Rome

Δημοσίευση από Morgan le Fay Τετ Οκτ 10, 2012 1:06 am

Επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω τον τέλειο πάντρεμα για τις ιστορικές σειρές: HBO και BBC:

Rome

Rome AtiaPollyWalker

Rome Rome-Promotional-Poster-rome-16609051-500-318

Rome is a British-American historical drama television series created by Bruno Heller, John Milius and William J. MacDonald. The show's two seasons premiered in 2005 and 2007, and were later released on DVD. Rome is set in the 1st century BC, during Ancient Rome's transition from Republic to Empire. The series begins with Julius Caesar's conquest of Gaul, and the first season concludes with the assassination of Caesar followed by the rise of the first Emperor Augustus, also known as Gaius Octavian.

The series features a sprawling ensemble cast of characters, many of whom are based on real figures from historical records, but the lead protagonists are ultimately two soldiers, Lucius Vorenus and Titus Pullo, who find their lives intertwined with key historical events. Rome was a ratings success for HBO and the BBC. The series received much media attention from the start, and was honored with numerous awards and nominations in its two-season run. Co-creator Heller stated in December 2008 that a Rome movie was in development. The series was filmed in various locations, but most notably in the Cinecittà studios in Italy.

Cast:

Kevin McKidd as Lucius Vorenus (Season 1 and 2)
    Ray Stevenson as Titus Pullo (Season 1 and 2)
    Ciarán Hinds as Julius Caesar (Season 1)
    Kenneth Cranham as Pompey Magnus (Season 1)
    Polly Walker as Atia of the Julii (Season 1 and 2)
    James Purefoy as Mark Antony (Season 1 and 2)
    Tobias Menzies as Marcus Junius Brutus (Season 1 and 2)
    Lindsay Duncan as Servilia of the Junii (Season 1 and 2)
    Indira Varma as Niobe (Season 1)
    Max Pirkis (season 1 and early 2) and Simon Woods (season 2) as Gaius Octavian
    Nicholas Woodeson as Posca (Season 1 and 2)
    Kerry Condon as Octavia of the Julii (Season 1 and 2)
    Rick Warden as Quintus Pompey (Season 1 and 2)
    Karl Johnson as Porcius Cato (Season 1)
    David Bamber as Marcus Tullius Cicero (Season 1 and 2)
    Lee Boardman as Timon (Season 1 and 2)

Η σειρά έλαβε πολύ καλές κριτικές και νούμερα τηλεθέασης. Βραβεύτηκε πολύ, επίσης. Πρόκειται για μία από τις καλύτερες σειρές που έχω δει, αν όχι η καλύτερη. Ναι, ξέρω, έχω πει παρόμοια πράματα για άλλες σειρές :P Αυτή εδώ είχε τα πάντα: Ερμηνείες; Πλοκή; Ιστορική ακρίβεια, μουσική επένδυση, σκηνικά, μακιγιάζ/κομμώσεις; Για την συγγραφή του σεναρίου να μιλήσω; Για την ακριβή απεικόνιση της περιόδου; Για την σωστή απεικόνιση βίας, σεξ και καθημερινής ζωής; Για την σωστή σκιαγράφηση και εξέλιξη των χαρακτήρων; Τα πάντα.-

Και μάλιστα, απέφυγε αυτό που συμβαίνει με όλες τις ιστορικές σειρές: Ξέρεις τι θα γίνει και το περιμένεις να συμβεί από νομοτέλεια. Στο Rome αυτό δεν συνέβη. Η σειρά δεν έμπαζε από πουθενά, όλοι οι ηθοποιοί ήταν τέλειοι και τα πάντα κύλησαν τόσο ομαλά και σωστά, που ήταν σαν να δημιουργούταν ιστορία στην οθόνη σου, αντί για την απλή αναπαράσταση που περιμένεις από μία ιστορική σειρά. Όσοι από σας έχετε δει Game of Thrones, δεύτερη σίζον, θα θυμάστε τον Πετύρ να λέει: "Έρχονται στο πορνείο. Ξέρουν τι έχεις πληρωθεί να κάνεις. Ξέρουν πως το κάνεις για τα λεφτά. Σκοπός σου είναι να τους κάνεις να το ξεχάσουν."
    Αυτή η σειρά, η Rome, σε κάνει να ξεχνάς πως αυτό το πράγμα πάρθηκε από ιστορικά γεγονότα, και πως κάποιοι το θεώρησαν ενδιαφέρον να δείξουν τι συνέβη εκείνη την εποχή. Δεν το περιμένεις να συμβεί ό, τι ιστορικό συνέβη επειδή το έχεις διαβάσει και έχει πράγματι συμβεί, συμβαίνει γιατί έτσι το θέλησαν οι χαρακτήρες. Είναι τόσο καλογραμμένο το σενάριο και τόσο καλές οι ερμηνείες που η πλοκή ξετυλίγεται, δεν ξαναλέγεται. Αυτός είναι και ο πάντα επιθυμητός συνδυασμός: καλό κείμενο για τους ηθοποιούς ώστε να μην "κρέμονται" ερμηνευτικά και καλοί ηθοποιοί ώστε να είναι αληθινή η πλοκή αντί για νομοτέλεια.
    Του δίνω δεκάρι γιατί το αξίζει. Όλα ήταν αξιοθαύμαστα. Ένας κι ένας οι ηθοποιοί. Κι αν τους ψάξετε (κι εγώ έκατσα και τους έψαξα έναν ένα στο imdb) οι μισοί από αυτούς είναι σπουδαγμένοι στο RADA και έχουν δουλέψει στην RSC και οι άλλοι μισοί στο LAMDA και στο CSSD. Μπράβο και στην Nina Gold, την κλασσική casting director του ΗΒΟ. Δυνατό χαρτί.
    Το HBO απλά ξέρει να κάνει σειρές, τέλος. Και μαζί με το BBC, ο συνδυασμός δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Μπράβο.
    Προτείνω ένθερμα τους πάντες να το δούνε, χωρίς άλλο.

Oh, the skies, tumbling from your eyes
    So sublime, a chase to end all time
    Seasons call and fall, from grace and uniform
    Anatomical, metaphysical

Oh, the dye, a blood red setting sun
    Rushing through my veins, burning up my skin
    I will survive, live and thrive
    Win this deadly game

Love crime
    I will survive
    I will...

Cassandra Black
    Cassandra Black
    Member of Order Of Merlin 2nd
    Member of Order Of Merlin 2nd

Αριθμός μηνυμάτων : 33695
    Ημερομηνία εγγραφής : 08/04/2008

Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Ραβενκλόου Ραβενκλόου
    Blood Status: Pureblood
    Today's thought: I'd name you Darkfriend as well, but I suspect that the Dark One would perhaps be embarrassed to associate with you.

Rome Empty Απ: Rome

Δημοσίευση από Cassandra Black Τετ Οκτ 10, 2012 1:21 pm

Θέλω να το δω κι αυτό crying
    Κάποια στιγμή το είχαν και στην τηλεόραση μου φαίνεται, δε θυμάμαι σε ποιο κανάλι :P
    Σπόιλερ:

Rome Y2uq2a4e

We seed the stars:
    Morgan le Fay
    Morgan le Fay
    Βάρδος
    Βάρδος

Αριθμός μηνυμάτων : 33254
    Ημερομηνία εγγραφής : 29/06/2009

Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Σλίθεριν Σλίθεριν
    Today's thought: Many times since, I have called to Marius. But there was no answer. Just the endless procession of days, months...years. My teacher left me to my darkest lesson. That in the end, we are alone. And there is nothing but the cold, dark wasteland of eternity.

Δημοσίευση από Morgan le Fay Τετ Οκτ 10, 2012 6:48 pm

έστω, σε αυτό κάθεσαι; Razz
    Να το κατεβάσεις να το δεις. Έχει 2 τόρεντς που είναι το καθένα η μία σίζον και έχει τους υπότιτλους στο sub-titles.net. Δουλεύουν μια χαρά.

Oh, the skies, tumbling from your eyes
    So sublime, a chase to end all time
    Seasons call and fall, from grace and uniform
    Anatomical, metaphysical

Oh, the dye, a blood red setting sun
    Rushing through my veins, burning up my skin
    Win this deadly game

Love crime
    I will survive
    I will...

Mirabelle Salvatore
    Mirabelle Salvatore
    Βιβλιοθηκάριος
    Βιβλιοθηκάριος

Αριθμός μηνυμάτων : 14394
    Ημερομηνία εγγραφής : 06/02/2012

Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Χάφλπαφ Χάφλπαφ
    Blood Status: Muggle born
    Today's thought: 'HAIL HYDRA'

Δημοσίευση από Mirabelle Salvatore Πεμ Οκτ 11, 2012 12:40 am

την θυμάμαι την σειρά, την έβαζε ο ΣΚΑΙ! είχα δει μερικά επ. καλό ήταν! Happy

♔ THE DARK PRINCE & THE SCAVENGER ♔
     Rome Tenor
    “I've never felt so alone.”
    “You're not alone.”
    “Neither are you. It's not too late.”

"Let the past die."~ K.R. :
    Milady D' Hiver
    Milady D' Hiver
    Απόφοιτος Χόγκουαρτς
    Απόφοιτος Χόγκουαρτς

Αριθμός μηνυμάτων : 40685
    Ημερομηνία εγγραφής : 06/01/2013

Magical Identity
    Κοιτώνας Hogwarts: Γκρίφιντορ Γκρίφιντορ
    Today's thought: If someoneʼs lying about something small, you donʼt know what else theyʼre lying about.

Δημοσίευση από Milady D' Hiver Παρ Ιαν 22, 2016 1:31 pm

σκεφτομαι να το δω. mouble mouble

Rome Elsa_u12
    .:

Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Παρ Απρ 26, 2024 7:03 pm